TheTwoGirlsLife

Alla inlägg under januari 2013

Av Anila & Nicki !! - 26 januari 2013 16:01

Hej! Nu är Anila hemma hos mig! Hihi hon har ett JB skal med hans bild på hon har en iphone 4s!
Jag tänkte ladda ner en fett nice sak det är en sån hära mus grej fast som mustasch och den ändrar färg asså skiit cooolt!
Detta blir ett kort inlägg!
Så hajjdåå!

Av Anila & Nicki !! - 25 januari 2013 15:46

  Hej bloggen är i skolan och bloggar vi har typ data timme sitter med Melat ( melat bäst123 på msp och meelatabebe på instagram bli vän och följ henne ).


       


 FÅ TAG PÅ OSS

facebook (ThetwoGirlsfanpage). /ANILA



  Hej då på er  




Av Anila & Nicki !! - 24 januari 2013 17:50

Hej! Sorry för att jag nt har bloggat dem senaste dagarna men ni vet pluggeriet-.-
Imorron Ska Jag Hem Till Min Kompis Fanny! Vi ska äta tacos hos henne!
Och hon har en suuper söt lillasyrra ASSÅ GUUD HON E SÅ SÖÖÖT!!!
Hon heter Ida och vet nt hur gammal hon e men hon e 7kt sööt!
Aa sen har jag en fråga! Bästisar berättar väl allt för varandra? Min bästis Emma gör det inte:'( Hon berättar det för min andra bästis Rania men nt mig:'( På rasten var jag jätte sårad så jag var med någon jag lite på oh älska Sofia!
Min älskade vän hon är den bäästa som finns<3;'D

                                                  
     FanMail<33
För ngra dagar sen fick jag ett fanmail alltså inte fan svordommen jag menar som beliber och directioner!
Aa fick det för en tjej som hette bella! Hon ville träffa mig men jag sa nej eftersom jag  känner henne men på mejlet stog det
"Jag är erat strösta fan kan vi träffas" Något i den stilen men ni ka ju också se för det var en kommentar här på bloggen!







                                              Nyhet!
Jag fick en ide! Kan inte jag skriva ngra schyssta sagor elr aa ngt sånt på bloggen ska kanske börja med det!







                                             Hejjdå Nicki VAR här!

Av Anila & Nicki !! - 22 januari 2013 12:17

Hej jag gick inte till skolan idag för morgon larm ringde inte (suck).

tråkigt sittet här hemma vill gå till skolan 

vet direkt inte om vad jag ska blogga men snälla hjälp mig till level 8 på msp jah heter (zinax)

på msp snälla skikka till mig autos så kikkar jag till bks. 

 

 

 

 

                                              Hej då pözz på er alla våra små läsar/anila

Av Anila & Nicki !! - 21 januari 2013 13:08

Hej Nicki här! Ni kanske reagerade såhär när jag skrev Soffan: Eh?...kejj ska en soffa kma hem t henne?
Men nej! Min BFF Sofia är hemma hos mig hennes smeknamn är Sofii och Soffan!

Iaf vi e inne på MSP lyssnar på musik bl.a CHIILLAR  
Asså SKRILLEX ägeeer fett xD
Haha men vi har varit i skolan haft idrott! Och haha vi har skiit kul xD
Men Iaf nu ska vi dra ladda ner lite klipp som minne men iaf 


                            Heejj Dåå Nicki Är Nt Här Längre elr Sofia xD

Av Anila & Nicki !! - 20 januari 2013 12:47

Hej tycker att vi ska ta några frågor fick bara frågor när jag var med kompisar och sånt så då börjar vi!
Ps. alla frågor som e lite svartare e frågor och dem som nt e det är gråa!

Vad fick dig och börja blogga? svar: "Jag läser massor av bloggar och sånt och jag tänkte: "Jag vill också ha en blogg!"
Sen när Anila sovde hos mig fixa vi en blogg och vi visste nt att det skulle bli så många läsare men det blev det":)


Hur träffades du och Anila? Svar: "Jo sanningen är ju att jag och Anila är kusiner haha men asså vi e så tajta kan man säga så vi e typ som syskon":D
 

Vad vill du att dina barn ska heta? xD Svar: "Hahaha det var en bra fråga jagtkr typ om det blir en kille
Lukas om det blir en tjej Nellie Älskar dem 2 namnen"xD


Vilket är ditt favvo djur? Svar: "Hund tycker jag väldigt mycket om men jag har ju haft en hamster som heter Molle fast den e typ död nu:''

Vilket är ditt favvo smink? Svar: "I för sig använder jag nt smink så mke men det är nog läppglans:)"


Favvo Outfit? Svar: "
Chinos (Begha (STAV O.O) Byxor) och en snygg blått tröja med blommor på ^.^"










                          Det finns massa frågor kan ej svara på alla men iaf det var Nicki som blogga hejjDåå

Av Anila & Nicki !! - 20 januari 2013 12:33

Hejj Hejj Nicki här<3 Som kanske några har sett så har jag blivit typ en emo!
Bara så att ni vet jag e nt det irl!
Förändringar är bra! Och jag ville bah testa ngt nytt tkr vanliga stilen e tröökig xD
Aa men iaf så försökte jag klistra in moviestarplanet grej t min dator lyckades nästan men det gick nt.__
Dagens One Direction Bild ska jag börja med varje lördag! jag gör en idag bara för har en jätte göllig bild på dem!



                                                  
  Dagens One Direction Bild<3!


                                                  
  Lite suddig men äh det gör inget

Iaf nu ska jag spela MSP   Hayydöö

 


Av Anila & Nicki !! - 19 januari 2013 21:02

HEJ! JAG BEHÖVER HJÄLP KAN NI SÄGA NOGRA REDIGERINGS PROGRAM 

ARNNARS KAN JAG INTE GÖRA EN HAUL VIDEO PÅ NÄR JAG VISAR VAD JAG KÖPTE SÅ SNÄLLA KOMENTERA OM NI KÄNNER TILL NOGRA REDIGERINGS PROGRAN/ANILA

 

 

 

PÖZZZZZZ PÅ ER <33333333

Ovido - Quiz & Flashcards