TheTwoGirlsLife

Alla inlägg under mars 2013

Av Anila & Nicki !! - 30 mars 2013 21:28

Hej! Idag är det påsk! Har vart jätte kul idag, vart med släktningar, o lite här och där! Jag hoppas ni har haft en sjukt kul påsk!! Och kanske äggjakten var den kul?

Jag har iallafall haft jätte kul! Vad har ni gjort idag? Jag har ju vart med mina små släktiningar vi har haft jätte kul!! Kan inte förklara, för då skulle det vara ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg!!



                                                 Bilder jag har gjort på MsP och lite annat!


 Nu går det ej och göra de större längre. Vi får se i framtiden om de blir större!




 

Av Anila & Nicki !! - 29 mars 2013 19:05

Hej! Jag kan berätta hur Ägg-pickingen gick! En tjej från 2A vann hon heter Nova så vi säger väl...Grattis t Nova!

Och imorron ska jag t min moster hon har precis kmit från ett land vet nt vilket *o*

På söndag ska jag kanske gå t Emma (emma prinsess) asså hem t dom!<3

Resten av dagarna vet jag dock inte vad jag ska göra jag kanske ska sitta vid datorn lite MsP!

Oså tänkte jag prata lite serri om blogg: Vi har ytterligare tappat många läsare!, så statisktken sjunker! Jag och Anila har dock pratat om detta!, vi är hemskt ledsna för dåliga uppdateringar och vill ha tillbaka dessa underbara läsare! Och har vi pratat om och försökt planera med bloggen vi har tyvärr inte kommit fram till något nytt men vi ska jobba på det!
~Tack i förhand!



~Dock har jag tappat bort mig vid bilderna så de blev små!


Av Anila & Nicki !! - 29 mars 2013 11:20

HEEJ!!! Det e påsklov nuu jaaa jag e överlycklig glad påsk hoppas det blir många påsk kärinngar i år. 

Men tänkte berätta att jag och nicki inte kommer blogga mkt på lovet. Ja så detta kommer nog bli sista blogginlägget nu men jag kanske jag kommer blogga nångång i lovet. 




Heej då alla söt, underbara små läsare

GLAD PÅSK !!!!!

  

Av Anila & Nicki !! - 28 mars 2013 21:24

Glad påsk!! Jag har påsklov nu så kmr KANSKE nt blogga på lovet!! Sorry men berättar hur det var sen;D Iaf hej då!! Sista inlägget typ<3

Av Anila & Nicki !! - 26 mars 2013 20:42

Hejj Hejj^^ Snart äre påsk e faktist skiit taggad!! Undrar hur ägg-jakten går till:O
I min skola firar vi Skärtorsdagen jätte kul!! Kan berätta hur vi gör! Jo, vi gör såhär: Vi får klä ut oss till ngt passande med påsken! Vi får ta med oss ett hårdkokt ägg för att vara med på äggpickingen!


Hur går ägg-pickingen till?


Äggpickingen:

Äggpickingen är en lek! Du ska möta 1 med ditt EGNA ägg! Ni ska liksom  picka varandras ägg! Det ägget som kraschar förlorar!! Till slut kan man hamna i final! Dåmöter du ngn ute! (Från en annan klass)!

Äggpickingen  är en tradionell "lek" som vi leker i skolan!! Den är jätte rolig!! Man kan vinna fina pris!!     Det är en i varje klass som går till final. Sen är spelet s, och man blir den lycklige vinarren av det tradionella spelet Äggpickingen!!                

  ´Haha!! Glömde nt avslutiningsbilden!! STOLT ska jag säga!!
 
 

Av Anila & Nicki !! - 25 mars 2013 14:07

Tjenaa!! Jag sitter här med min kompis som håller på med sin lilla I phone 5     Bara ett litet inlägg^^ Fortsätt o ha en bra dag Puss & Kram Nickii<3

Av Anila & Nicki !! - 24 mars 2013 16:44

Hejj köpt lite nya saker tyvärr så tog jag inga bilder men köpte:

Ett par nya Warp-skor (sneakers STAV) 299 :-

En ny skolväska (warp) 99:-

En ny Gympapåse 49:-

Allting köpte jag i Stadium i Barkarby!!


Vrf blir den liten igen?O.O     Jaja Hej då         /// Nicki











 

Av Anila & Nicki !! - 24 mars 2013 09:47

Här kmr Dagens Look nu kan jag iaf börja med den!






   Den blev suddig eftersom att lite min dataskär VAR suddig me alla andra kmr gå bra!


Sen avslutningsbilden!





  Sjukt nöjd och nu blir bloggen ÄNNU bättre!!!

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards