TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

FÖÖRLÅÅT FÖÖR DÅÅLIG UPPDATERING!!!!

Av Anila & Nicki !! - 9 maj 2013 11:30

Hejj Hejj! Jag e skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ledsen för dålig uppdatering, dock, så var jag på klassresa(; Men jag har liksom nt bloggat så mke D: FYFYYY!!!! DESSUTOM!!! I tisdags fick jag 3 nya saker!! De kommer sen nu min klassresa jag tar den som en saga nu: Det tog så lång tid, jag kunde ej vänta! Vi tog buss o tåg. - ÄNTLIGEN FRAMME!!! Så sa jag med en jätte glad röst, huset var ej som jag trodde det var såå fint ett stort gult hus!! Framför oss var det en vacker sjö, på kvällen gick vi dit, vi grilla marshmallows (stav), korv, o hambrugare!! På natten la vi oss, innan berätta Lelles (Linnéa) pappa en skräckhistoria, Fanny i min klass börja gråta, hon tyckte den var läskig, så då la vi av med sagan o la oss, Emma o Asta i min klass sov ej på hela natten, de va på sina mobiler osv osv, Linnéas pappa snarka, Lella prata i sömnen, Fia (Sofia) andades ganska högt! Det va ganska jobbigt för Emma och Asta att sova, men för mig..OOHH som paradiset!!!

På morgonen vakna Jag, Asta, Fanny, O Emma samtidigt resten sov ganska länge:3 Vi vakna 06.07 medans några sov till halv 7 men Lelle sov längst, hon sov ända till 8!!

Förlåt men jag orkar nt skriva mer jag kan iaf berätta att till lunch åt vi Gullaschsoppa!

SÅ DET VA MIN KLASS RESAA!!!!!!!!!!!!!!!! Vill tillbaks dit.


Nu kommer 1 bild på vad jag fick i tisdags



 Ni kanske nt ser så bra men: Bild 1: MSP.-tidningen 3, Bild 2: Ny animering= Casual Stand 350 :- Bild 3: Speciell hälsning från Adam1300 tack Adam!! Jag är väldigt tacksamm!!


Detta var allt jag fick den 6 maj 2013!

/// Nicki<33




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 sa...

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

Jag är brunettoo (irl) Jag ä bäst (lol) Belibaahh (Beliber) Directioner!! Jag är brunögd Jag e lättskrämd ((IBLAND)))) Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP) Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!! Jag e kass ...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards