TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

10 saker ni inte visste om mig (NICKEEYYY)

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

  1. Jag är brunettoo (irl)
  2. Jag ä bäst (lol)
  3. Belibaahh (Beliber)
  4. Directioner!!
  5. Jag är brunögd
  6. Jag e lättskrämd ((IBLAND))))
  7. Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP)
  8. Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!!
  9. Jag e kass på att göra header
  10. Jag har ALDRIG hamnat i sjukhus för att t.e.x, brytit armen osv

Ja det va allt om mig!!! Och...om 1 liten vecka ska jag till TurkLandiiisshh


PS. Ny header på G, av: Julle Blogg: Mspjulle10.bloggplatsen.se MSP: Julle.10


Jaja!! GOODBAAJJJ /// NICKKAAJJJ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 sa...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Av Anila & Nicki !! - 9 maj 2013 11:44

Hej jag (Nicki) ska ha bloggpaus vet ej om Anila ska ha det har ej pratat med henne om det! Men JAG Nicki har blogg paus till:   13 JUNI 2013     Hoppas du läser vår blogg den 13 juni, KOM IHÅÅG ATT DU FORFARANDE KAN LÄSA BLOGGEN!!! Vi kans...

Skapa flashcards