TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

1 DAY, I CANT WHAIT!!!!!!!!!!!!!!

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 saker till Turkiet!! (Ska vara i Turkiet i 8 dagar), jo köpte:


Shorts/H&M: 149 :- Färg: Blåa
Shorts/Lindex 149 :- (jeansshorts) med lite hål på.

"Flipp-Flopps"/Stadium märke: Warp pris: 79 :-
Bikini/Lindex 99 :- färg: Neon rosa och Neon grön!


Totalt: 476 kr
**************************************************
*******************************************


Jag börjar liksom shoppa lite "lätt" först, och inte köper allt på en gång!! Iaf, jag åker till Turkiet imorron!!!, sjukt taggad!!

#Nicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

Jag är brunettoo (irl) Jag ä bäst (lol) Belibaahh (Beliber) Directioner!! Jag är brunögd Jag e lättskrämd ((IBLAND)))) Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP) Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!! Jag e kass ...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Av Anila & Nicki !! - 9 maj 2013 11:44

Hej jag (Nicki) ska ha bloggpaus vet ej om Anila ska ha det har ej pratat med henne om det! Men JAG Nicki har blogg paus till:   13 JUNI 2013     Hoppas du läser vår blogg den 13 juni, KOM IHÅÅG ATT DU FORFARANDE KAN LÄSA BLOGGEN!!! Vi kans...

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards