TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ?

Jajja mindre om de, dessutom min resa!!:



1 dagen va helt OK men va ju ensam...., badade bara VARJE dag, åkte vattenrutschbana (STAAAV-.- -.-) men en dag efter - jag fick entligen en jätte bra vän: Aynaz, bästa tjejen i MIN ålder!!! Vi va me varann hela resan!! Just nu e hon i Turkiet >.< hon e där i 2 veckor!! Vi bara bada o bada!! Sen fick jag 2 nya vänner Malin o Amanda, sen Aria (Aynaz Brorsa) Mario (HEEET kille) Espen (jobbig kille lool) Magnus (liten minipluttikille) Typ alla? Ja iaf, resan va BÄÄÄÄZZT!! Vi körde Sanning elr Konka, fick 3 pussar av den jag gilla, sjöng på Kareoken Låtar: Uncover, Stay, Scream & Shout, Baby, alla låtar!!!

Iaf lite av min resa!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DESSSUUUTTOM: Kommer blogga jätte LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT
TTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEE!!!!!



 PUUUSSIILLLIIIPUUUSSS///Nickii


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards