TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Anila & Nicki !! - 1 mars 2013 22:52

Hej! Nicki här! Jag undrade bara om jag skulle ta bloggen på allvar eller lite mer såhära OMG ja idag shoppade jag med kompisar vill träffa JB oh hon ba HAHAH ja fett nice struts oh bananer xD Inte så överdrivet men O.O
Jaha ja iaf så ska min kusin från Norge åka hem imorron! Och ska berätta ngt vi gjorde (hoppas nt syskonen ser detta O.O)) Vi typ satt vi datan sen så gick jag ut till köket och jag ba Vart e alla?! Hon bDem gick ut och skulle handla!
Sen sa hon....Vänta...VI E FRIAA!! Sen jag ba jaa!! Sen så åt vi glass och nu kommer det roliga...Hon skulle hälla upp glass grejjen och hn tog en skål och sen råka hon putta till den så den ramla det lät typ så här typ KRAASCH! Hihisen ringer det i telefonen och vi har glass på golvet och allt vi trodde dem skulle komma så vi städa upp ALLT förutom glassen!
Men nu ska jag gå så hej då och ha det jätte bra!! Kram Nicki:)

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards