TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Anila & Nicki !! - 6 mars 2013 20:16

1. Det ska vara på Pxlr.com! Ps. Få inspration av turotials på nätet!
2. Det ska vara en fin bakgrund!

3. Det ska liksom vara svarta streck på oss asså lite utanför om ni fattar vad jag menar;)

4. För att veta vem som gör headern gör såhär: Skriv i kommentrerna vad du kan göra på headers!
VI LOTTAR UT EN FIN HEADER OCH DEN FÅR EN PRESENT FRÅN Ö-LISTAN

5. Du måste ha blogg för att göra detta!

6. Skriv vad din blogg heter och skriv när du e klar med headerrn!



DET VAR ALLA REGLER  PUSS & KRAM SKUMM BANAN;3


Av Anila & Nicki !! - 6 mars 2013 18:18

Hej Nickii här:)!! Idag har jag såklart varit i skolan och så ja, nyss kom jag hem från Subway åt där!! Hade 100 kr så jag bjöd min syrra på lite mat:) Ja iaf jag e forfarande avstängd D':
Men ja asså när man ska logga in står det ju DU ÄR AVSTÄNGD och de kmr fram från typ ingenstans så jag blir räddare än räddast:O Ja men iaf här e lite bilder! ASSÅ JAG E LITE ARG EFTERSOM MINA BILDER BLIR SÅÅÅ SMÅ!! OM NGN VET HUR MAN GÖR DEM VANLIGA PLEEAASE SKRIV I KOMMENTAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 LITET VAH??!! JA, OM NGN VILL ATT DET SKA BLI STÖRRE KOMMENTERA *Beroende Min* :(



Hej då ///////////////////////////////////////////////////////////////// Nickii

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards