TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Anila & Nicki !! - 3 februari 2013 20:59

Hej! Nicki Häär!! Jag har världens största nyhet! Figarinaa i lvl 23 på MSP kommentera ett inlägg som hette Chillar xD

Åh gud ni kan nt gissa vad hon skrev! Hon skrev: "Hej! jag är jätte glad att ni läser min blogg oh älskar er humor!"

I ngn såndära stil! MEN KAN NI FATTA??!!! Asså blv så himla överlycklig att jag hoppa upp å skrev som en babian!!

Gud min föräldrar bah Oh Kejj? En tjej WOW coolt!! Najj skojja!! Men iaf hon har sj en blogg på Bloggplatsen

hennes heter Figganozer.bloggplatsen.se den handlar om hennes liv å alla saker hon har upplevt å hänt i hennes liv!

En jätte bra blogg! Som jag läser varenda dag! Å bara så ni vet hon har slutat på MSP:( Men hon loggar in ibland oh hälsar på=)

Samt är jag sjuk:( Går säkert inte till skolan imorron! Oh vrf svettas jag som en gris.__

Haha fresh Nicki Fresh 0.o

Jag vet oxå nu hur man klistrar in bilder å tänkte göra Dagens Moviestar på bloggen på onsdag:)!

Och juste mello var ju på tv igår!!:D Jg hejade på YOHIO som flesta gjorde han e ju fan fett nice!

Iaf nu ska jag logga in på kära msp!




                                      Hajj dåee snällisar!!


Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards