TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Anila & Nicki !! - 7 februari 2013 22:33

HEJ HEJ! anila här tänkte berätta en sak jag & nicki ska på fäst.

ja en del vet inte att vi är kusiner vi är nästan som systrar ja och min andra kusin ska ha förlovnings fäst 

så vi ska ha fäst jaaa  tänkte bara berätta detta så aa är skit glad.  


Av Anila & Nicki !! - 7 februari 2013 22:18

heej! anila här. Figganozer om du läser detta betyder du sjukt mycket för oss eller du betyder redan sjukt mycket för oss <3.

Vi läser din blogg vi snackar altid om hur underbar du är.

Känn dig som att du är en känd mäniska för oss det var underbart att du läser

våran blogg och komenterade den jag & nicki är sjukt glada över detta.

 

En sak snälla jag blir lädsen när du skär dig jag säger det här bara för din skull du är en undebar

person jag gråter typ när jag ser bilderna snälla sluta<3. Ta inte detta på ett annat sätt att jag inte tycker om dig eller så nej nej jag vill bara att du ska må bra. glömm inte jag & nicki  är ett fan av dig DU ÄR KÄND FÖR OSS  .

 

SKRIVEN AV ANILA

HEJ DÅ PÅ ER ALLA UNDERBARA MÄNISKORNA SOM SITTER

OCH LÄSR DETTA.

                                                        

                                            

Av Anila & Nicki !! - 7 februari 2013 18:07

Tjabba! Jag e så himla dålig på att blogga nu för tiden! JAG LOOOOOVAR SKA BÄTTRA MIG!!

Iaf ska nog berätta om min "Kallabalik" Dag!!! Förresten NEJ vill ej berätta om den....  

Den vill man nt minnas....

Iaf jag funderade förut på att byta skola liksom trivs inte JÄTTE GAASH SÅÅ BRA i skolan som jag nu går i!

Det finns dagar jag hatar där och jaa liksom det är bara en tjej i klasen men vi reda ut det!

Iaf nu ska jag dra hej då!


Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards