TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Anila & Nicki !! - 19 februari 2013 20:12

Halluw Nickii häär!! Idag ngra dagar sen! Ni vet sofijah den unga svenska rappar som nt e sååå ung nu?! Jo, hon SKREV depp-låtar förut!! Nu tänker hon anmäla dem jag förstår såklart vrf för hon har ju gått igen massor av shit! Så hon vill väl nt påminnas om det! Så hon ska radera de D: Iaf Rubriken var typ till sofjiah grejen som jag nyss skrev om!!
Men jag har typ upptäckt ett barnprogram som heter AF1 på Svt.se deen ägeer!! Fast jag tyyp e stor för sånt men den e fett nice! Den handlar typ om hip hop VS rock!! Men Aa jag rekommenderar den!! Och nu e min data såå seg så jag tappar kontrollen jag skriver då! Men iaf nu ska jag läsa Sofijahs logg så jag kan se de senaste kan rekommendera bloggen
Avtrollis.blogg.se ngt sånt!!


                                       Nickii Was Here!!

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards