TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Har Inte Bloggat På Läääänge:(

Av Anila & Nicki !! - 16 februari 2013 08:49

Halluww Nickii Häär! Jag har inte bloggat precis mycket dem senaste dagarna!!
Men ni kan vääl överleva det??;O
Ja iaf i torsdags var det Alla   Dag!! Det e ingen speciell dag för mig! För bryr mig liksom nt! Jag hade inget för mig den dagen! Så jag sitter typ alltid på mitt rum och äter gelehjärtan lyssnar på musik chillar lixom(;
Tbx till denna dagen jag vet inte vad jag ska göra ALLVAR? Min kompis Mirella (Mirjana123) bjöd hem mig till henne ska kanske gå vet inte._
Jag e oxå överlycklig eftersom vi INTE ska få läxor på 2 veckor YAAAY!!!

Nu har jag inte så mke att blogga om men JAG kan väl berätta om min dag (Igår)
Jag vakna 7:00 och gick på toa borsta tänderna o.s.v
Sen så åt jag pannkaka till frukost:3
Och sen gick jag ut påväg till skolan! Sen så såg jag mina 3 kompisar Sofia,Rania,Emma stå och vänta på mig och prata...Sen gick jag dit lala sen gick vi in klädde av oss satt oss ner och vi hade typ "VattenTema" vi chicken nuggets och ja vi åt BlahBlahBlah...sen var det rast senva vi ute en stund...sen gick vi in och då kolla vi på filmX)
Jaja sen så efter filmen skulle vi typ skriva om hu ngt kom till men nu orkar jag nt blogga mer hej då!



                                                  
         ///Nickii

                                                  
       

 
 
zeinab

zeinab

26 februari 2013 14:04

aså vilken tjej hon skämmer ut sin blogg, hahahahaha

http://undefined

Anila & Nicki !!

16 mars 2013 11:11

Sorry för det första! 1. JAG väljer vad JAG skriver på bloggen! 2. Om du tycker jag skämmer ut mig vrf läser du bloggen!?
3. Om du försöker starta ett "Bråk" så kommer det inte fungera för jag bryr mig inte om löjliga kommentarer:) // En tjej som hatar bråk! 4. de inte 1:person som bloggar de 2 så ere nån som kämmer ut sig så ere du!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 sa...

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

Jag är brunettoo (irl) Jag ä bäst (lol) Belibaahh (Beliber) Directioner!! Jag är brunögd Jag e lättskrämd ((IBLAND)))) Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP) Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!! Jag e kass ...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards