TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Anila & Nicki !! - 3 april 2013 17:37

Hejj hejj^^ Nickii här! Jo, idag vakna jag klockan 4 ungefär och varför?, jo såhär gick det till: Jag sov såå skönt TILLS jag hörde musik??!!! Min syrra-.- Dessutom var låten bra men fick nog av den när den gick oom o ooom ooom igen;__;!!

Så jag gick ner...Tog pappas mobil logga in  på Insta o ja såg att Poweereh följde mig asså O.M.G

Dock har jag kvar träningsvärken jag ser ut som ett mongo när jag går??!! Och då passade jag på att titta på en sjukt gammal film som heter "Barnen på Luna" den e såå bra och kolla på den på Swefilmer.com!!Men den e jätte bra o känns som om den e gjord 2010. Sen så finns det en låt som Taylor Swift har gjort om Harry Styles!, den är nt såå gammal men har ju lyssnat på den förut! Och....BLOGGTIPS!!!! Läser ju såklart MÅNGAA bloggar men det finns en speciell som heter ByTessii.blogg.se !! Den äger o tjejen e fett rolig hon har humor o e nt som jag som har 0 humor O.O

Iaf imorron på TV 3 börjar en serie om man kallar det aa men iaf den heter Tonårsbossen!!, ni får se mer imorron på tv kl....20.00 OBS OBS OBS många har sett Hur Man Blir En Fjortis jo på första delen så kommer en tjej som e med på den vara med hon som typ sa Hej jag heter Hellokittysugarchokladtopp ngt sånt O.O och det e den delen jag gillar sen kmr värsta Ann o ba Heejj jag hete Ann. men kolla själva hej då små utomjordingar O.O // Nickii

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards