TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Anila & Nicki !! - 29 april 2013 18:46

Heej!! Nicki here!! Jo, förlåt för dålig uppdatering här på bloggen!! Vart lite flummig och glömt att blogga, DUMT!! Och jag fick reda på att, om man BARA räknar skoldagar är det 3 dagar kvar till klassresan!!:D Sedan är det Valbomässoafton imorron!! Jag ska fira det!, ska ni?? Jag längtar!! Men Men...Idag ska jag äta Tacos kanske lite dåligt tillfälle på en måndag! Men, vi skulle ha ätit det i lördags!! M mat får vi o det e huvudsaken!! Kommer äta lite sent idag! Ska äta 19.00

Men men.., roligt har det vart på MSP också MSP fyller tydligen år!! Grattis till MSP ska jag säga!! Jahapp!! Det var allt jag skulle säga!! PS. Har blivit en Beliber OwO!! Jaa men iaf mina älsklingar just nu (asså kändisar) Yohio & Justin Bieber   Puss på er, blev ett låångt inlägg!! ByeBye;**

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards