TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Anila & Nicki !! - 16 april 2013 20:09

Hej!! Jag gjorde ju ett inlägg förlängesen för att se vem som checkar in bloggen osv.. Jag bloggar ju nu och kolla om jag fick några kommentarer....NEJ!!!! Fick inga!! Nu äre så, om inte vi har några läsare kan vi inte blogga!! Så jag ska försöka..sprida det typ!! Sedan tänkte jag göra ett inlägg om hur man kan bli en bloggerska!! Ja.. det var väl det, ska berätta om my day!!




                                                  My Day...

Hej, igen. Idag var jag som sagt i skolan, vi hade typ matte första lektionen sedan...ehm..JUSTE!! Vi liksom håller på med Leonardo Da Vinci!! Så vi skulle göra våra EGNA Mona Lisa tavlor (han skapa Mona Lisa) så jag gjorde en Yohio-Mona Lisa kallade den för: YohMoLi alltså Yohio och Mona Lisa blev nöjd med namnet!! c:

Sedan gick vi tbx, åt mat det blev ngt med pasta ??!!, sen så var det rast!! Var med Fia (Sofia)!! Sedan lite typ vid slutet av rasten spela vi fotboll!! Sedan ringde det in..vi gick in och vi typ jag minns nt vad vi gjorde??! Men jag gjorde ut matteboken YEHOO!!! Jag har väntat på den stunden!! Som tur sitter Fia bredvid mig i klassrummet!!  Så jag blev ju överlycklig o jag ba: "I CAAN'T BEELIVEE IT!!!" Och sa det på et litet roligar sätt!! Sedan så sluta vi halv 2!! Jag typ gick till min teckenspråk sen jag har ju vänner som går liksom vi den korridoren teckenspråken e så jag väntade o mina kompisar var där mina kompisar Esme o Diddi asså Esmeralda o Diana!! Ja vi satt blah blah blaa chilla you know xDD!!

Men aa det var iaf kul..tills det börja regna >:(





                                                 SkyView!

Jag glömde ju blogga om hur SkyView va men jag kan säga att det var såå kul!! Så fin utsikt många foton mm!!

Men ja det var en oförglömmlig dag!!! Nu ska jag spela MsP!!! Ha det gött!!







With lovely love Nicki/Emmah...


                  

Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards