TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Anila & Nicki !! - 6 april 2013 23:02





KOMMENTERA HÄR! -------->





Av Anila & Nicki !! - 6 april 2013 22:51

AAAHH!!! ÄR SÅ HIMMLA GLAAD!!!!! Guud!!!! Jag kunde inte tänka mig det, när jag srev ut biljetterna där, just DÄR!! I händerna så står biljetterna!!! Tyvärr fick jag nt fota bilderna eftersom att det stog vår e-post, telefon nr m.m

Men ja jag är JÄTTE GLAD imorron så åker vi t Globen!!!  SÅÅÅ GLAD!! Asså jag är LIITEE orolig om vi ens HAR ngra läsare!! Så tänkte jag att DIREKT efter detta inlägget gör jag ett nytt!! Där det står (Rubrik): Läser Du Min Blogg?

sen med STOR text KOMMENTERA HÄR!! Men ja vissa vet kanske nt hur man kommenterar såhär gör man: Det står först  namn: Sen så får man skriva vilket namn man vill ditt irl namn elr kanske Random-Name!! Sen står det URL det e om du t.e.x har en blogg men der kanske dnt har o det e HELT OK!!! Man behövr nt skriva det!! Sedan kommer en av de lättaste Säkerhetskoden t kanske står q w m p asså nt ihop men du ska skriva med SMÅ bokstäver qwmp och det e ju nt samma kod på alla men man skriver med SMÅ boktsäver o ihop HELA tiden!! Ja nu blir inlägget jätte långt ? Ja nu ska jag göra nästa inlägg ! Hej då ! /// Nickii <3

Av Anila & Nicki !! - 6 april 2013 14:17

Tja Tjää!!, nejmen skoja bara! Idag ska jag göra: Jag ska t bibblan för att kunna skriva ut biljetterna till SkyView eftersom vi nt har en skrivare!:( Så vi ska t bibblan SEN blir det SkyView imorron!! 11.10 sticker vi MOOOT: GLOOOOBEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja men detta inlägg blev lite kort^^ För att vi ska gå snartMen aa iaf nu ska jag gå Dx




HA DET GÖTT!! // NICKII!!





Presentation


Tjenare! 2 MSP tjejer som spelar MSP! Vi svarar gärna på frågor! Denna blogg skrivs av: Nicki/Nicole Och Anila! Vi är jätte tacksamma att ni läser vår blogg!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards