TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Anila & Nicki !! - 5 januari 2013 22:58

Just nu har jag en liten pyjamasparty med AniLa vi sitter bah här och har typ jätte tråkigt
så vi tänkte blogga! Men imorron ska vi fixa headern just nu e min data puckad så ja om jag/ni ser att jag skriver lite här och där e de p.g.a min puckade dator!!!  
Så jaa vad ska man skriva mer? Aa men vi fixar headern vi vet nt direkt hur den ska vara så aa vi får nog se antingen One Direction elr oss själva!
Aa men iaf jag vill ha ett lååååååångt inlägg xD
Men aa jag berättar lite om min dag då!


                                          MY DAY:)
idag stack jag hem t Anila vi kollade på film var inne på msp och sånt!
Sen för typ ngra timmar sen så stack vi hem t mig och hon ska sova över för liksom ska hon hem 11 elr vad?
Aa och sen så e vi hemma hos mig skypar lite med min kompis Lisa och jaa hon ritaade mig som manga blev faktist skiit söt! Iaf nu ska jag draa och sova e jätte trött!
Men Anila kmr nog vara uppe lite till! Hejdå PÖZZ på er  

Av Anila & Nicki !! - 5 januari 2013 22:49

Skolan börjar om 2 dagar har en sån jävla stor ångest så fort jag tänker på det

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards