TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Anila & Nicki !! - 17 januari 2013 19:02

Hej! Nicki Här! Måånga vet nog nt Vilka One Direction är dem har hör deras musik fast nt sett dem! Jag ska nu visa en bild på dem! Har Massa Bilder Kan Visa Alla!


Bilder:
 Hon med solglasögonen Ellen är nt med i bandet hon e en slags talkshows tjej;)

HeejjDåååee


Av Anila & Nicki !! - 17 januari 2013 17:37

Hej! Igår så plugga jag heela dagen åhh vad jobbigt ska plugga extra idag! Vi har också börja pluggat till Internationella Provet aa det är ganska svårt det är ju lite olika och sånt det finns när man går i 6:an och 3:an och TROR det finns i 9:an iaf! Men aa sen har jag ju aldrig skrivit mitt nyårslöfte det är att sluta säga: "Asså" Haha säger det 24/7 det e säkert as jobbigt för mina vänner xD

Iaf HajjDååe

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards