TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Anila & Nicki !! - 18 januari 2013 16:53

HejHej Nicki Här! I flesta bloggar har man ngt som heter "Frågestund"! Jag tänkte ha det en liten test omgång!
Så Här Går Det Till!: Känner du mig irl? Fråga mig i skolan en fråga sedan hamnar frågan i bloggen!
Det kommer stå att du har frågat mig den alltså kommer det stå ditt namn har du en blogg så kan du skriva vad den heter! Du kan samt fråga mig här på bloggen nere vid kommentarsfältet! Jätte lätt va? Eller om du har MSP maila mig då en fråga jag heter: emmah3. Kuul va? Jag svarar på så många frågor jag kan!






                                            HAAYYDÅEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Anila & Nicki !! - 18 januari 2013 15:20

Heej Nicki Häär!! Äntligen fredag dagen alla längtar till iaf jag!
Jag fick reda idag av min bästa kompis att One Direction parfym finns!!!
Jag Mst Köpa Den;D
Och så har jag mkee å säga!
Idag ska jag till bibblan (Biblioteket) och låna en rolig bok för jag har nt läst på LÄÄÄÄNGE!
Och  Igår var min andra BFF Sofia som kallas för Soffe hemma hos mig det var en gaalen dag asså!
Och jag har ett DJ/Låt tips låten heter SKRILLEX-Scary Monsters And Nice Sprites!
Skrillex är en DJ Just So You Know!
Iaf hejdå!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards