TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Anila & Nicki !! - 6 januari 2013 17:10

TjenaaJust nu skypar jag med Lisa/Emo Lilly<3 Ni kan söka på henne denna tävling som jag gjorde idag är avslutad ingen vann:( p.g.a min syrra gjorde en header! Så det var ju bra då slipper jag ge er en present från önsken haha skojja bara!

Men jaa ska väl förtsätta skypa med Lilly! Så hejdå mina söta små änglar






                                                  
            NICKI

Av Anila & Nicki !! - 6 januari 2013 16:20

Nu har min syrra fixat headern och min kompis julia som heter Katia66 på msp ska kolla om den blev snygg!


Puss puss och heejj dååå:)

Av Anila & Nicki !! - 6 januari 2013 15:49

Nu ska vi fixa en header min syrra nu e de Nicole som bloggar!
Hon ska fixa en header åt mig och anila så det blir fixat!
Jaa så de kommer bli en MovieStarPlanet blogg kommer ha dagens moviestar på onsdagar!
Och massor av msp videos som jag  kommer rekommendera!
Och nytt med msp och massor av bilder när jag kanske hänger i skaten elr beachen elr gallen m.m
Så då blir detta en riktigt rolig blogg och jag vill bara skriva en sista sak
Jag e så himla tacksamm asså 9 läsare på en dg helt sjukt! En dag åhh ett stort tack till alla våra underbara läsare!



                                                  
                      Nicki

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards