TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Anila & Nicki !! - 14 januari 2013 17:51

Hej! Jaa texten kanske ser lite hmm....märklig ut men ville testa ngt nytt och det funka nt så går tbx t gamla text färgen! Ok tog tbx ggamla färgen MEN text stilen var ganska snygg så behåller den nog!
Nu ska jag skriva lite om hur det var i skolan:)


                                              My School Day!:)
Min skola börjar 8:10 (tidigt vet-.-) men iaf så gick vi in Blah Blah och sen så var inte vår lärare där!:o
Ja en lärare som hjälper elever som har svårt med matte och läsning var där hon är jätte snäll jag blev jätte glad jag sa typ för mig själv YEES Birgitta:D:D Och vi gick in efter en timme så hade vi rast i typ en halv timme hade vi idrott
efter idrotten som e 1 timme så var nt Birgitta där utan en elak gammal tant som jag hatar som heter Maddeleine
allvar hon e typ 60 år och sminkar sig! Det är ju läskigt! Och hon är jätte sträng! Hon låter nt oss skratta FY:(
Jaja iaf sen så var det en lääs timme som man ska läsa självständigt!! Och efter typ 10-20 minuter var det mat
kmr nt ihåg vad det var för mat men aa sen så efter vi hade ätit var det rast och sen så typ efter 1 timme ngt sånt ringde vi in och hade lektion fast aa men sen såå efter ngra minuter sluta vi vi har olika grupper jag e i blå och vi sluta tidigt jag vet detta kommer vara tidigt 12:30 som är halv 1 och då slutaa dagen asså det går så snabbt iaf nu ska jag dra och kolla på Toddler & Tiaras som e på kanal TLC !

                                         HejjjDåå

Av:Nicki

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards