TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Anila & Nicki !! - 15 januari 2013 19:42

Hej Hejj Nicki Häär:) Dåliga Nyheter:( Nyheterna Är Att Jag Nt Kommer Blogg Imorron:(
Jag kommer varken vara inne på MSP:(
Måste plugga till ett dumtprov och lite matte vet nt om vi ska ha prov med en läs grejj som vi ska träna in i huvudet men har en känsla så ska plugga imorron!.__. Det är jättee jobbigt att plugga hatar det!!-.-
Oh nu mst jag göra ett inlägg för ska göra 2 fast sammanlagt så nu ska jag skriva det jag tänkte skriva imorron!

När jag var påväg hem från skolan så tänkte jag på parfymer å filmer och tänkte vrf har Justin Bieber 2 parfymer asså som han typ har skapat och han har gjort en dokumentär som heter "Never Say Never"
Men vrf har nt One Direction det jag läste min JULIA tidning igår och det fanns en sida om 1D jag läste den och det stog att 1D ska släppa en ny dokumentär i augusti! Så jag längtar t augusti men näär kommer en 1D parfym för jag vet iaf nt att det finns en 1D parfym! Men aa iaf så tkr jag att borde finnas men iaf nu ska jag draa hejjdååe:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards