TheTwoGirlsLife

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Anila & Nicki !! - 12 januari 2013 22:11

Hej Hej Nicki här! Jag och Anila har väldigt mycket att göra som ni vet så ska vi ha dagens moviestar och de går inte så jaa
och sen så mst vi fixa mke så jag ska be min syrra hjälpa till nu! Dessutom har Anila en annan blogg men hon har oxå denna besök hennes den heter Anilasmakeupblogg.bloggplatsen.se
Iaf puss å kram skumbanan  

Av Anila & Nicki !! - 12 januari 2013 20:15

Hej jag tänkte nu skriva ett låååångt inlä gg om när jag var lite till nu vad som hände och mke mer men då startar jag!



  Efter några år när jag blev 3 hade jag en barnvakt han hette Kian han är ngt med 20 nu!
När jag var 4 så försvann jag runt centrum efter många timmar letande hitta dem mig! Rättare sagt mina grannar!
Min alldeles första resa var till Norge där jag skulle hälsa på min farmor och mina kusiner!
Vi fira jul hos Farmor!
Jag har 2 äldre syskon!
Sedan när jag blev 9 börja jag brinna för mode och sminkning musik o dans!
Jag gick också på rid skola i Ekerö när jag var 8 minns att jag red på 2 hästar Penny och Shakira de var 2 mysiga hästar!
När jag börja i skolan fick jag massor av vänner dem är så tacksamma samt vill jag tacka mina närmaste och käraste<3
Jag börja spela ett spel vid nam MovieStarPlanet.se nu är jag här 2013 en tjej med talang jag sjunger nu jag har den finaste rösten i släkten! Jag började först med att rappa sen kom mer lugna låtar!
Nu är jag en bloggare!
Mamma Pappa det är ni som har visat mig vägen det är ni som har fått mig att växa e så jävla tacksamm för de ni har gjort vad än som händer finns ni alltid där för mig!

Av Anila & Nicki !! - 12 januari 2013 17:12

Ja ska nog berätta om min dag och lite mer nyheter som ni mst veta! Vi börjar med Min dag.
Ja nu är jag hos min kusin sitter bah vi datan och kollar på film kallar mig sj för ''No Lifer'' xD
Och man kollar på s,å barn som säger 24/7 haha fett synd dem vet säkert nt vad de betyder HAHA!!!
Aa de var allt om "Min Dag"
                                                  
            Nu Till Nyheterna xD
Jag upperpar en gång
till!
Denna blogg har MSP-header men den handlar om min och Anilas liv!
Jag har en MSP-blogg som bah handlar om MSP  när jag har lärt mig hur man klistrar in online spel bilder till bloggen
För att min data är lite KOKO som man säger!
Men för att få det snabbare asså att jag ska klistra in bilder om sånt kan ni alltid maila mig på MSP så jag kan fixa det!
Annars får det bli en irl blogg fast MSP header iaf mina små sötnozar Hejdå;*


                                  Nicki

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards