TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Från Liten Till Stor<3

Av Anila & Nicki !! - 12 januari 2013 20:15

Hej jag tänkte nu skriva ett låååångt inlä gg om när jag var lite till nu vad som hände och mke mer men då startar jag!



  Efter några år när jag blev 3 hade jag en barnvakt han hette Kian han är ngt med 20 nu!
När jag var 4 så försvann jag runt centrum efter många timmar letande hitta dem mig! Rättare sagt mina grannar!
Min alldeles första resa var till Norge där jag skulle hälsa på min farmor och mina kusiner!
Vi fira jul hos Farmor!
Jag har 2 äldre syskon!
Sedan när jag blev 9 börja jag brinna för mode och sminkning musik o dans!
Jag gick också på rid skola i Ekerö när jag var 8 minns att jag red på 2 hästar Penny och Shakira de var 2 mysiga hästar!
När jag börja i skolan fick jag massor av vänner dem är så tacksamma samt vill jag tacka mina närmaste och käraste<3
Jag börja spela ett spel vid nam MovieStarPlanet.se nu är jag här 2013 en tjej med talang jag sjunger nu jag har den finaste rösten i släkten! Jag började först med att rappa sen kom mer lugna låtar!
Nu är jag en bloggare!
Mamma Pappa det är ni som har visat mig vägen det är ni som har fått mig att växa e så jävla tacksamm för de ni har gjort vad än som händer finns ni alltid där för mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 sa...

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

Jag är brunettoo (irl) Jag ä bäst (lol) Belibaahh (Beliber) Directioner!! Jag är brunögd Jag e lättskrämd ((IBLAND)))) Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP) Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!! Jag e kass ...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards