TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Dataförbd:-(

Av Anila & Nicki !! - 11 januari 2013 22:00

Hejj har liksom dataförbud jag mst bara se till att min pappa kmr! Men ajjjaa-.- Ska inte ha en blogg irl! För vill nt visa mig irl just nu!
Och att Anila starta en tävling bara så ni vet e jag EJ inblandad!
Har oxå just varit på klassdisco vi hade skiiiiiiiiiiiiit kul asså!
Hihi det var en maskerad älskar att klä ut mig men jaa e kanske litee för gammal  
Tror att papsen kmr nu så mst nog sticka men äsch bloggar ändå jag kommer nt göra så här varje dag tills på................
fredag hihi vet jätte mkt kvar men jaa ni får väl nöja er med de!
Men jag gör en msp-blogg som ABSOLUT handlar om msp OM jag får veta hur man klistrar in saker t andra grejjor!
För min data e litee koko, åhh de kändes så bra att skriva koko var så länge sen man skrev de  


                                       Pussilipuss
i;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 sa...

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

Jag är brunettoo (irl) Jag ä bäst (lol) Belibaahh (Beliber) Directioner!! Jag är brunögd Jag e lättskrämd ((IBLAND)))) Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP) Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!! Jag e kass ...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards