TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Ska få den!

Av Anila & Nicki !! - 13 januari 2013 12:23

Hej alllihop Nicki här! Idag ska jag och mamma ut och köpa en One Direction perm de är ju som fotbolls permar att det är typ Lionel Messi å Christian Ronalado och dem där och man kan byta m.m mera personer det är ju jätte bra fast jag ska ju ha en
One Direction  perm med One Direction bilder ska sticka till centrum och köpa dem för jag är en x-trem directioner!
Älskar one direction vet allt om dem xD Haha har typ oxå övat in det så jag ska kunna det utan till för tänk om det blir en 1D frågesport oväntat och priset e att man får träffa dem helt ensam och vara med dem i en dag haha skulle vart min bästaa stund i hela livet! Men iaf ska sticka typ kl 1 elr 2 Sen så ska jag kanske köpa en present till min BFF  Emma hon fyller år imon!
Men det ska bli kul ska kanske köpa lite smink asså typ läppglans och sånt där nt värsta maskara elr eyeliner använder nt det så mke!
Och aa nu över till ngt helt annat!


Denna blogg är ju ganska ny för er som vet kan ni alltid kommentera vad ni tycker om bloggen och om ni kanske har en blogg då kan ju jag och Anila kolla in bloggen för jag läser ju massa bloggar jag läser dessa bloggar:
Alexh33.bloggplatsen.se Justin&cindy.bloggplatsen.se Figarinaa.bloggplatsen Misslisibell.se Msp-Grodan.bloggplatsen.se
och så läser jag ju anilas blogg Anilasmakeupblogg.bloggplatsen.se


Det var alla jag läser ju jätte många men orkar nt skriva upp alla det skulle ta 80 år xD
Men detta var ju ett ganska lååååångt inlägg och så kan jag rekommendera ngra bra inlägg som vi har skrivit elr ja jag har skrivit
Ehm det finns ju Från Liten Till Stor<3 som jag har skrivit det e typ skrivet vem som var min barnvakt och bla bla meer sen
Pyjamasparty 8D det e typ dem bästa jag kan rekommendera låtar men det blir nästa inlägg för detta inlägg har jag skrivit för mke på haha!



                                        Hejdåå mina änglar!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 sa...

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

Jag är brunettoo (irl) Jag ä bäst (lol) Belibaahh (Beliber) Directioner!! Jag är brunögd Jag e lättskrämd ((IBLAND)))) Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP) Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!! Jag e kass ...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards