TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Dags och berätta sanningen...

Av Anila & Nicki !! - 19 januari 2013 17:35

Hej! Nicki bloggar nu! Jag tycker det är dags att berätta lite om mig sj bl.a min mamma...
Vissa vet att min mamma är döv det är när man nt hör något alls man kan nt prata man mst prata "Teckenspråk"
Jag har nt det så bra hemma:'( Min mamma blev döv när hon var 2! Vissa tror säkert nt mig jag vet men detta är sant fråga Anila hennes pappa är oxå döv! Asså det är 7kt jobbigt jah vill bara att min mamma kan höra vad jag säger detta är så svårt   Jg älskar min mamma hon e mitt allt hon är den bästa som finns!
Snälla Gud få min mamma en lycklig dag att börja prata med mig låt henne höra mig och familjen!
Gråter varenda dag tänker på dig mamma!!...
Många frågar mig: "Hur blev din mamma döv"
Det är så jobbigt att förklara mamma fast än vi bråkar så ska du veta att jag älskar dig!!
Ingen kan ta din plats! Du är den bästa som finns mamma!
Jag måste bara tacka Gud för att han har skapat en sån underbar person som du!
Mamma du måste bara veta att du är den mest värdefullaste personen i världen för mig!
Förlåt om jag har sårat dig men det är kärlek<3
Ingen då menar jag INGEN kan ta din plats!
Jag älskarejj mer än 1D och du vet hur mke jag älskar dem men du står överst på min ''vem jag mest älskar lista''


Älskarejj Mamma världens bästa mamma Nadia<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 sa...

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

Jag är brunettoo (irl) Jag ä bäst (lol) Belibaahh (Beliber) Directioner!! Jag är brunögd Jag e lättskrämd ((IBLAND)))) Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP) Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!! Jag e kass ...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards