TheTwoGirlsLife

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

...........

Av Anila & Nicki !! - 24 januari 2013 17:50

Hej! Sorry för att jag nt har bloggat dem senaste dagarna men ni vet pluggeriet-.-
Imorron Ska Jag Hem Till Min Kompis Fanny! Vi ska äta tacos hos henne!
Och hon har en suuper söt lillasyrra ASSÅ GUUD HON E SÅ SÖÖÖT!!!
Hon heter Ida och vet nt hur gammal hon e men hon e 7kt sööt!
Aa sen har jag en fråga! Bästisar berättar väl allt för varandra? Min bästis Emma gör det inte:'( Hon berättar det för min andra bästis Rania men nt mig:'( På rasten var jag jätte sårad så jag var med någon jag lite på oh älska Sofia!
Min älskade vän hon är den bäästa som finns<3;'D

                                                  
     FanMail<33
För ngra dagar sen fick jag ett fanmail alltså inte fan svordommen jag menar som beliber och directioner!
Aa fick det för en tjej som hette bella! Hon ville träffa mig men jag sa nej eftersom jag  känner henne men på mejlet stog det
"Jag är erat strösta fan kan vi träffas" Något i den stilen men ni ka ju också se för det var en kommentar här på bloggen!







                                              Nyhet!
Jag fick en ide! Kan inte jag skriva ngra schyssta sagor elr aa ngt sånt på bloggen ska kanske börja med det!







                                             Hejjdå Nicki VAR här!

 
 
fia

fia

25 januari 2013 09:42

http://fifiochblomsterfrona.bloggplatsen.se/ blogg om svensk 17 åring, kolla hur jag blir kränkt varje dag

http://fifiochblomsterfrona.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anila & Nicki !! - 24 juni 2013 21:22

Aloha babez! I know har inte bloggat på 77 år;* Men saker har hänt, jaaoop!!! Jo, jag kommer typ sluta blogga för jag ska vara med aktiv med att va ute oså =P Så jag har typ slutat med datan...HELT!!! Men iaf, imorron ska jag t Nälstabadet med Mirre,...

Av Anila & Nicki !! - 12 juni 2013 22:57

Hej, dags o börja blogga = :(!! Jaa, jag har vart i Turkiet!! 8D Men iaf tkr det va SUPER skönt o nt blogga, blir nt lika stressad när det inte står BLOGGA på min kalender, JOBBIGT!! Dessutom, varför BLOGGA när ingen läser BLOGGEN ? Jajja mindre om...

Av Anila & Nicki !! - 3 juni 2013 16:55

Tja tja bloggisen<3 Imorron sticker jag till Turkiet!! Jag menar verkligen det, men det blir ju flygplan dit, ska t Alanya, om ni vart lite nyfikna!!;) Jaahaapp!!, nejmen, jag längtar SJUUKT mycket!! Btw, jag sommarshoppade LITE igår!! Köptre 4 sa...

Av Anila & Nicki !! - 28 maj 2013 18:54

Jag är brunettoo (irl) Jag ä bäst (lol) Belibaahh (Beliber) Directioner!! Jag är brunögd Jag e lättskrämd ((IBLAND)))) Jag har ingen iPhone men krigar för en!!! (OOHH YEAAH WOOP) Jag har världens CP-HUMOR!!!! (YeAh ThAtS RiGhT!! Jag e kass ...

Av Anila & Nicki !! - 16 maj 2013 19:45

Hej hej!! Medans jag hade en bloggpaus, hände massor!! 1. Vi bokade en resa till Turkiet, vi åker dit 4 juni kommer tillbaks 12!! Så då har jag en anledning till att INTE  blogg!! Men jag är SÅÅÅ taggad!! + jag ska börja i en ny klass!! Asså jag ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards